Re: mam problem obcją wielu ekranów

Autor: Andrea <andrzej.libiszewski_at_.wytnij-wiesz-co.wp.tutaj_tez.pl>
Data: Wed 09 Mar 2005 - 16:48:36 MET

Dnia 2005-03-09 14:56 zdekodowano przekaz od: 'andrzej':
> Użytkownik "FSC" <fscsd@fsc.xgfhd.s.pl> napisał w wiadomości

Na tej grupie obowiązującym językiem jest język polski, z zachowaniem zasad
ortografii i interpunkcji.
A ty nie dość że masz z tym problemy, to nawet prawidłowo posta zacytować
nie potrafisz...

--
Andrea      | ASRock K7Upgrade-880, AMD Sempron 2800+, Pentagram QC-80Cu
2*256MB GoodRAM PC3200, Sapphire Radeon 9600 128MB, LG Flatron ez T710PH