Lian Li = Mercury Aluminium zagadka rozwiązana !!!

Autor: Calme <calme_at_pf.pl>
Data: Tue 08 Mar 2005 - 08:51:36 MET

Zaczelo sie calkiem niewiennie - kolega Konrad Palczynski w swoim poscie
"Estetyczna obudowa za 200-300zl" z 7 marca zapytal: "Poszukuję niedrogiej
(200-300zł), estetycznej obudowy. Bez zasilacza. Najlepiej tool-free."
Jako, iz posiadana przeze mnie obudowa Mercury Aluminium KOB07
http://www.idg.pl/news/70021/100.html praktycznie spelniala wszystkie
oczekiwania Konrada zapytal mnie czy moge zrobic zdjecia ale niestety brak
aparatu cyfrowego sprowokowal :) go do poszukania wiekszej ilosci zdjec
(szczegolnie wnetrza obudowy)
No i tu zaczyna sie najciekawsza kwestia - mianowicie Konrad odkryl
zadziwiajaca sprawe i chwala mu za to !!! :)))
Obudowa Mercury to w zasadzie idealna podrubka (praktycznie bez roznic)
aluminiowej high-endowej Lian Li praktycznie legendy wsrod obudow
alumioniowych na rynku o uznanej marce i jeszcze wiekszej cenie
Oto dowody znalezione przez Konrada :)
http://www.overclockercafe.com/Reviews/cases/Lian_Li_PC-7/1001.htm
http://scasp.webnow.biz/upload/a0000009/en_US/prd_837.jpg
http://www.lian-li.com.tw/english/product.php?action=viewPD&prdid=837
http://www.pchardware.co.uk/lianpc7.htm

takze mili panstwo jakie wnioski za 240 PLN i 2 lata gwarancji mamy
praktycznie "doskonala" kopie Lian Li - tym bardziej cieszy mnie fakt, ze
"nieswiadomie" zostalem jej posiadaczem :)
czasem oplaca sie polatac po sklepach i wynalezc cos ciekawego za rozsadne
pieniadze czego sobie i wszystkim Wam zycze :)))

ps. obudowa jest dosc ciezko dostepna - sam kupowalem ostatni egzemplarz z 3
jakie mial jedyny sklep w Lublinie z tego co pisze Konrad w Krakowie tez
trudno bylo znalezc ja od reki ale zareczam, iz warto poszukac tego cacka :)

---------
pozdrawiam
Calme