Re: Lian Li = Mercury Aluminium zagadka rozwiązana !!!

Autor: Konrad Palczynski <kaspy1_at_interia.pl>
Data: Tue 08 Mar 2005 - 15:31:46 MET

"Calme" <calme@pf.pl> wrote in message
news:d0jlpu$6mc$2@nemesis.news.tpi.pl...
[]
> takze mili panstwo jakie wnioski za 240 PLN i 2 lata gwarancji mamy
> praktycznie "doskonala" kopie Lian Li - tym bardziej cieszy mnie fakt, ze
> "nieswiadomie" zostalem jej posiadaczem :)
> czasem oplaca sie polatac po sklepach i wynalezc cos ciekawego za rozsadne
> pieniadze czego sobie i wszystkim Wam zycze :)))
>
> ps. obudowa jest dosc ciezko dostepna - sam kupowalem ostatni egzemplarz z
3
> jakie mial jedyny sklep w Lublinie z tego co pisze Konrad w Krakowie tez
> trudno bylo znalezc ja od reki ale zareczam, iz warto poszukac tego cacka
:)

Niestety nie ma sie co cieszyc (za to mozna pogratulowac farta
dotychczasowym nabywcom). Obudowa jest niedostepna. Wogole LianLi zniknal ze
wszystkich cennikow, znajduje go tylko w archiwalnych wersjach stron.
Mercury sprzedaje tylko jakies plstikowe badziwie. Jesli ktos zna miejsce
gdzie mozna kupic (najlepiej wysylkowo) obudowy alu (jak zwal, tak zwal -
moze byc LianLi, moze byc Mercury), to chetnie sie dowiem.