Re: Estetyczna obudowa za 200-300 zł?

Autor: Calme <calme_at_pf.pl>
Data: Tue 08 Mar 2005 - 08:39:15 MET

Użytkownik "Konrad Palczynski" zapodal

> Z tego co googlalem, wywiew u gory pojawia sie tylko w jakiejs nowszej
> wersji. Podswietlanie znalazlem wylacznie na tej stronie - moze byly
> podswietlane wiatraki?
> Patrzyles na te dalsze obrazki - czy w srodku wyglada to tak samo?
> Tutaj jest jeszcze jeden link:
> http://www.pchardware.co.uk/lianpc7.htm

wszystko wyglada identycznie jak w porzedniach linkach i tak samo jak w tym
na gorze oprocz tego gornego wywiewu

> skarza sie tam na nieciekawie rozwiazane wtyczki USB - ze tez nie maja sie
> do czego przyczepic :) ? Czy w twojej obudowie tez wtyki USB sa podzielone
> na osobne piny?

dokladnie

> Acha, znalazlem ta obudowe w Kraku, musze sie dowiedziec czy jest
> dostepna, jak nie to sprawdze w Lublinie.

podaje namiar na sklep Vico gdzie kupowalem w Lublinie jak by co :)

http://sklep.vico.pl/
http://www.vico.pl/kontakt.php

ps. podejrzewam, ze nawet jak by nie mieli to sprowadza na zamowienie:)

---------
pozdrawiam
Calme