Monitory LCD Eizo 19''

Autor: bodzio <bodc22_at_virt.pl>
Data: Sun 06 Mar 2005 - 19:12:11 MET

Witam, zamierzam zmienić monitor na 19'' i po analizie różnych opisów
najbardziej sklaniam się ku jednemu z modeli EIZO. Potrzebuję monitor do
zastosowań 'domowo-firmowych' tzn. praca z dokumentami/interent/filmy ale
również obróbka grafiki (nie 3D) itp zastosowania. Czy mój wybór jest
trafiony? Proszę o wypowiedzi tych, którzy pracują na tym sprzęcie. Obecnie
posiadam Philipsa Brillance 150p2 i chciałem pozostać przy tej frmie ale nic
ciekawego niestety nie oferują. :(

Ponieważ czytałem różne opinie na temat tych monitorów, spotkałem się z
'archiwanymi' wypowiedziami co do trudności z serwisem produktów tej firmy.
Jak to wygląda obecnie? Czy można śmiało ten problem traktować jako niebyły?
Jak one się wogóle sprawują pod wzgledem trwałości/awaryjności?

pozdrawiam
bodzio