Re: Monitory LCD Eizo 19''

Autor: Rafał <bezspamu_at_gazeta.SKASUJ-TO.pl>
Data: Mon 07 Mar 2005 - 11:19:38 MET

bodzio <bodc22@virt.pl> napisał(a):

> Witam, zamierzam zmienić monitor na 19'' i po analizie różnych opisów
> najbardziej sklaniam się ku jednemu z modeli EIZO. Potrzebuję monitor do
> zastosowań 'domowo-firmowych' tzn. praca z dokumentami/interent/filmy ale
> również obróbka grafiki (nie 3D) itp zastosowania. Czy mój wybór jest
> trafiony? Proszę o wypowiedzi tych, którzy pracują na tym sprzęcie. Obecnie
> posiadam Philipsa Brillance 150p2 i chciałem pozostać przy tej frmie ale nic
> ciekawego niestety nie oferują. :(
>
> Ponieważ czytałem różne opinie na temat tych monitorów, spotkałem się z
> [...]

na Eizo raczej sie nie zawiedziesz
ja przez prawie 3 lata pracowałem na L365
To bezkompromisowy 15" monitor który nawet teraz
moze konkurować z obecnymi 15" LCD.
Obecnie mam 19" L768 i muszę powiedzieć, że tylko
utwierdzam sie w przekonaniu, że Eizo to jednak Eizo
na prawdę warto dać te parę złociszy więcej !
W L768 problemem moze być tylko czas reakcji
wg. producenta jest 25 ms, co jest czasem znośnym
- niestety, wg. mnie ta wartość jest naciągana
bo jest conajmniej 35 ms
no, ale coś za coś, bo monitor ma wspaniały kontrast
i super kolorki.

Rafał