Re: Co mi obciąża procesor.

Autor: Pawel <pawelral_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 06 Mar 2005 - 19:15:03 MET

Użytkownik "Ard" <ard1@nospam.tlen.pl> napisał w wiadomości
news:p67p72ppqa8i.dlg@ard.go.pl...
> Gdzieś w okolicy 06.03.2005, około 15:39:31 godziny, osoba znana nam jako

> [ciach]
>
> Czy ta płyta nie jest czasem na VIA Apolo133? Coś mi się zdaje, że tak.
> Mama taką podobną, ten chipset jest beznadziejny. Filmy na tym chodzą
> normalnie z PII 500MHz i 256MB Ram-u. Może trochę przesadzam, ale z tym
> chipsetem to albo lepszy procek (pentium) albo więcej pamięci.
>
> pozdrawiam
> ArD

Tak-= jest na apollo 133
chociaz nawet jeżeli nie jest moze najlepszy to mam celerona 700-
podkreconego na prawie 800- - A i ramu tez mu wpychałem wiecej- nic to
nie pomaga, chodzi mi tylko jeden film - shrek :)
obciazenie mam wtedy 70% = i nie skacze. :)
Pozatym nie tlyko filmy są problemem. Gry tez sie tną jeżeli procesor
sie wszystko obciąża.