Re: stary komputer i kilka pytan

Autor: SQ9HHL <kdoniczka_at_NOSPAMinteria.pl>
Data: Sun 06 Mar 2005 - 08:51:02 MET

> Jako system do gier polecam win98se, a do netu winme+ie 6.0sp1
> o win2k zapomnij bo to nawet na P3 się ślimaczy

Już nie przesadzaj. Miałem na Celeronie 300 + 256MB RAM zainstalowane 2000
i XP. Wcale się nie ślimaczył. Nie jest to może rakieta, ale do zwykłej
pracy wystarcza. Zainstalowałem też kiedyś 2000 na sprzęcie P200MMX + 64 MB
RAM i po odpowiednim "odchudzeniu" dało się na tym pracować choć wtedy
faktycznie troszkę już się ślimaczył. Ze swojej strony polecam win2k, a
nawet XP ale po wyłączeniu niepotrzebnych wodotrysków i doprowadzeniu go do
stanu używalności. WinME zdecydowanie odradzam.