Re: stary komputer i kilka pytan

Autor: <lev_at_k>
Data: Sun 06 Mar 2005 - 16:09:25 MET

SQ9HHL wrote:

> Zainstalowałem też kiedyś 2000 na sprzęcie P200MMX + 64 MB
> RAM i po odpowiednim "odchudzeniu" dało się na tym pracować choć wtedy
> faktycznie troszkę już się ślimaczył.

Dokładnie - przecież nawet oficjalne wymagania win2k oscylują w
okolicach Pentium 133 i 64 MB ramu. To że w opisywanym przypadku mocno
slimaczył było pewnie głownie zasługa bardzo ograniczonej ilości pamięci
- już od 128 MB wzwyż win2k "rozwija skrzydła" przy typowych aplikacjach
birowo-netowych.

  Ze swojej strony polecam win2k, a
> nawet XP ale po wyłączeniu niepotrzebnych wodotrysków i doprowadzeniu go do
> stanu używalności. WinME zdecydowanie odradzam.

Faktycznie męczenie się z systemem uznanym oficjalnie nawet przez
swojego producenta za najgorszy - to kiepski pomysł. Najlepiej z daleka
od WinME.

Pozdrawiam