Re: przekręt z RAM-em ??

Autor: WindowsMen <kuri.ZrÓb.CoS.Z.tYm_at_op.pl>
Data: Sat 05 Mar 2005 - 23:09:03 MET

marfi napisał(a):

> Ja znalazłem np.
> Nazwa modułu : "Kingston K"
> Producent : "Kingston Technology Company, Inc"

Witam.
Przyznam sie szczerze ze zdeczka sie rozczarowałem jak kupiłem RAM
Kingstona (DDR). No niby firmowy "kingston", ale te moduły wygladają na
jekieś no-name, a nie tak jak kumple miał gdzie jak byk napisane Elixir
;/ Pozdrawiam

P.S.
Marudze bo co mozna dostac "firmowego" za 270 PLN :P

--
<!--
// WindowsMen