Dramat DVD

Autor: kapsel <kapselek34_at_gazeta.pl>
Data: Sat 05 Mar 2005 - 23:03:38 MET

Dawno nie ogladalem filmu DVD na kompie i dziś rozczarowanie.
System swiezo postawiony Xp Pro do tego WinDVD 6.
Komp w miare wydajny bo AMD64 2800, grafika to radek 9550.
Zapuściłem film z gazety. I co widze, dramat widze.
Wszystkie powierzchnie typu ściany tj. tam gdzie jest w miare jednolity
kolor pokrywaja sie falami podobnych odcieni, efekt podobny jakbym zapuscil
kompresje z ostrym ratio w DivX'ie.
Włączyłem więc w opcjach WinDVD akceleracje sprzetowa i kolorow ale bez
zmian.
Zapuściłem drugą płytkę z innym filmem i to samo. Probowalem tez uzyc
DVDPlay, MediaPlayera 10 i zawsze tak samo.
Wziąłem więc oryginalnego Matrix'a, efekt można powiedzieć nie występuje.
Właczyłem w koncujeszcze inna płytkę z gazety i jakby też nie można się
przyczepić.
Teraz pytanie czy niektore filmy z gazet sa jakiejs gorszej jakosci niz
oryginaly?
Czy moze fakt ze mam zainstalowane na kompie najnowszego DivX'a ma jakis
wplyw na jakosc odtwarzania DVD?
Czy moze jeszcze jakas inna przyczyna?