Re: [NTG] IE

Autor: BAH <b.hutniczak_at_chello.pl>
Data: Sat 05 Mar 2005 - 22:44:34 MET

news:75fWd.105336$2e4.15724@news.chello.at...
> Chcesz w to wierzyć... Dokładnie tak samo jest z IE.

Nie wiesz co mówisz :-((
Jest dokładnie inaczej.

> Źle widać. Używam IE tak jak każdy inny, cofam się bardzo
> często i nie mam żadnych problemów z powolnością...
> Takie testy są wydumanym problemem.

Nie masz problemów bo masz ograniczone
horyzonty i wymagania.

Pewnie, że można poczekać aż się strona ponownie wczyta.
Przecież to "moment". Zobacz ile ten "moment" trwa w Operze.

> Jak się ma słaby wzrok to nie ustawia się rozdzielczości
> 1200x1024 na monitorze 15"...
[To o czym piszesz, to sokoli wzrok]

>A co do IE to ma on regulację
> wielkości czcionek, czyli masz to swoje "powiększanie"...
> Co to są "gesty" to nie mam pojęcia.

Nie masz pojęcia co komentujesz i trwasz w głupim uporze.
Regulacja czcionek nic nie pomoże.
Nie mam zamiaru w zalezności od strony zmieniac czcionki.
Zupełnie nie wiesz jak działa powiększenie w Operze.
Powiększana jest cała strona. Również obrazki. Zachowane są proporcje.
Nie masz zielonego pojęcia o Operze a się wypowiadasz.
Gesty pozwalają wykonywać polecenia poprzez ruchy myszą.
(np. w lewo i do góry przełacz mi na fullscreen i włacza potrzebne
elementy/paski/)

> A teraz przeczytaj jeszcze raz jakie bzdury piszesz wyżej.

Zanim wysyłam widaomość, to ją czytam.
Zanim komentuje, to czytam ze zrozumieniem.
Zanim zaczniesz kogoś pouczać i pisaćo "bzdurach" uczyń podobnie.

> Jeśli ta strona wygląda dobrze na milionach monitorów z IE
> a źle na Twoim to znaczy że to Ty masz problem...

Znasz to powiedzenie o milionie much ?
Chcesz być gównojadem - Twoja sprawa.

Co mnie obchodzą miliony monitorów ?
Mnie interesuje, że mam protokół http:// oraz deklaracje na stronie:
np.: <!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD HTML 4.01 Transitional//EN"....
Każda przegladarka która interpretuje ten standard winna otrzymac podobny
rezultat.

Problem z IE, to "produkcja" niedouczonych "webmajstrów".
tworzących niepoprawne strony.

> Lepsze/gorsze to pojęcia subiektywne...
> W omawianym przypadku to KOSZTUJE: czas i miejsce na dysku.

Tak koszty trwania przy gorszym są własnie takie.
Chcesz sprowadzać sprawe do absurdu. Masz nadal 1,6 MB dysk ?
Czas można zaoszczedzić wybierając spośród rekomendowanych
(pewnie, ze szkoda czasu sprawdzać co się tylko pojawi)

Mam WinNT4 - uważasz, że aktualizacja do IE 7
będzie bezpłatna ?

    BAH