Re: Przenoesienie Windows

Autor: Eneuel Leszek Ciszewski <prosze_at_czytac.fontem.lucida.console>
Data: Sat 05 Mar 2005 - 22:37:52 MET

"Konrad Billewicz" d0ac2c$3ee$1@atlantis.news.tpi.pl

> Aktualnie mam zainstalowany Windows XP na dysku D. Chciałbym go przenieść
> na dysk C. Czy znacie jakiś sposób / program, który by mi to umożliwił?
> Problem jest oczywiście w ścieżkach w rejestrze / plikach konfiguracyjnych

Ja miałem WXP na 'F:' i postanowiłem zmienić na 'C:'. :)
Są dwie przeszkody: Zamiana litery z 'F:' na 'C:' oraz
to, o czym piszesz. :) Jak rozumiem -- zamiana litery Cię
nie interesuje. :) (czyli wiesz, jak tego dokonać)

Porządki w rejestrze i nie tylko porobił mi NU. :)
(Norton Utilities)
I pamiętam, że wszystko pracowało prawidłowo do
czasu, aż mi znienacka wyskakiwać zaczął menager
dodawania sprzętu, czy jak się to nazywa, który
stale wykrywał u mnie niezainstalowane CDRomy.
I wówczas zainstalowałem WXP ponownie. :)

Ale samo przenoszenie z 'F:' na 'C:' odbyło się bezboleśnie. :)

Menager zwariował z powodów innych, i jakiekolwiek próby
przywołania go do porządku nie dały rezultatu. :) Wszystko
z CDcośtam zdawało się być poinstalowane poprawnie, :)
a jednak ów menager stale czegoś się doszukiwał
niezainstalowanego, no i po zakupie/podmianie
nagrywarki postawiłem WXP ponownie. :)

I tutaj ciekawostka: Pierwsze ponowne zainstalowanie
okazało się niepełne, :) choć instalator nie zgłosił
żadnych problemów. :) Brakowało co najmniej dwóch
plików używanych przez OE. Brak jednego z nich
powodował, iż nie działało sprawdzanie poprawności pisowni. :)

--
   .'O`-'     ., ; o.'    eneuel@@ascii.art.pl     '.O_'