Re: [NTG] IE

Autor: Pszemol <Pszemol_at_PolBox.com>
Data: Sun 06 Mar 2005 - 03:24:35 MET

"BAH" <b.hutniczak@chello.pl> wrote in message news:6LpWd.106131$2e4.42745@news.chello.at...

> Nie masz problemów bo masz ograniczone
> horyzonty i wymagania.
>
> Pewnie, że można poczekać aż się strona ponownie wczyta.
> Przecież to "moment". Zobacz ile ten "moment" trwa w Operze.

Nie interesuje mnie ograniczanie już minimalnych czasów.
Szukam oszczędności tam, gdzie czas jest istotny.

> [To o czym piszesz, to sokoli wzrok]

No to z czym masz problem ?

> Nie masz pojęcia co komentujesz i trwasz w głupim uporze.
> Regulacja czcionek nic nie pomoże.
> Nie mam zamiaru w zalezności od strony zmieniac czcionki.
> Zupełnie nie wiesz jak działa powiększenie w Operze.
> Powiększana jest cała strona. Również obrazki. Zachowane są proporcje.
> Nie masz zielonego pojęcia o Operze a się wypowiadasz.
> Gesty pozwalają wykonywać polecenia poprzez ruchy myszą.
> (np. w lewo i do góry przełacz mi na fullscreen i włacza potrzebne
> elementy/paski/)

Cool, ale PO CO? Ja sobie klikam w guziczki.

> Zanim wysyłam widaomość, to ją czytam.
> Zanim komentuje, to czytam ze zrozumieniem.
> Zanim zaczniesz kogoś pouczać i pisaćo "bzdurach" uczyń podobnie.

Taki cwaniak z Ciebie, ale "wygodniej" jest SUBIEKTYWNE,
a napisałeś po pierwszy raz, że co wygodniej to obiektywne.

> Znasz to powiedzenie o milionie much ?
> Chcesz być gównojadem - Twoja sprawa.
>
> Co mnie obchodzą miliony monitorów ?
> Mnie interesuje, że mam protokół http:// oraz deklaracje na stronie:
> np.: <!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD HTML 4.01 Transitional//EN"....
> Każda przegladarka która interpretuje ten standard winna otrzymac podobny
> rezultat.
>
> Problem z IE, to "produkcja" niedouczonych "webmajstrów".
> tworzących niepoprawne strony.

Jeszcze raz, bo widzę że nie dosłyszałeś: jeśli strona www
wygląda dobrze na milionach komputerów a źle na Twoim, to
- nikt jej dla Twojego widzimisię nie będzie poprawiał
- to Ty masz problem, bo TY nie widisz www poprawnie
- ten problem masz boś DZIAD i nie stać Cię na M$.

> Tak koszty trwania przy gorszym są własnie takie.
> Chcesz sprowadzać sprawe do absurdu. Masz nadal 1,6 MB dysk ?
> Czas można zaoszczedzić wybierając spośród rekomendowanych
> (pewnie, ze szkoda czasu sprawdzać co się tylko pojawi)

Trochę mi cię żal... :-)

> Mam WinNT4 - uważasz, że aktualizacja do IE 7
> będzie bezpłatna ?

Nie, koszty trwania przy gorszym są duże :-))
Używasz badziewnego softu, który stwarza Ci ograniczenia,
powoduje że www ŹLE SIĘ POKAZUJE NA TWOIM MONITORZE i na
dodatek uważasz to właśnie za zaletę - jestes niepraktyczny.
Zastanawiam się właśnie po co robiłeś upgrade z MS-DOS...