Re: Ghost na SATA

Autor: Teo <tee9o_at_interia.pl>
Data: Sat 05 Mar 2005 - 19:04:38 MET

  Shreek wrote:
> Tylko jedno pytanko:

Troszkę więcej tych pytanek widzę ;)

> Z tego co wiem podczas instalacji systemu na dyskach SATA trzeba ładować
> drivery dysku, w takim razie czy uda mi się zrzucić obraz partycji na dysk
> SATA?

Norton Ghost 9 podczas bootup prosi o drivery (FDD) do zewnętrznych
kontrolerów.

> Ogólnie jak się do niego zabrać? Czym podzielić na partycje itp.

Na początku byłoby miło :) Może to zrobić pod obecnym systemem.
Utwórz oddzielną partycję na system, a reszta wg. uznania.

> Dotychczas byłem konserwatystą: Fdisk, format i instalacja ...

Heh...

Jeśli system, który jest w image nie ma sterowników do SATA, to ten
system nie odpali się :/
Ja to obszedłem tak:
Przywróciłem czysty system z image na dysk PATA i zainstalowałem
sterowniki do SATA. Następnie zrobiłem nowy image systemu już ze
sterownikami do SATA i odtworzyłem taki na dysku podpiętym do SATA.
Zajęło mi to jakieś 15 minut :)

--
www.tee9o.prv.pl // konfiguracja QoIP dla USR9105/9106
Tlen.pl: tee9o | JID: teo@chrome.pl | MSN: teo@amit.pl