Ghost na SATA

Autor: Shreek <pulikow-SP_at_M-poczta.onet.pl>
Data: Sat 05 Mar 2005 - 18:20:21 MET

Witam

Chcę kupić dysk (większy, bo obecny już się jakość skurczył) SATA.
Ponieważ nie bardzo mi się chce robić instalkę od nowa, zrobię obraz Ghostem
a później na SATA.

Tylko jedno pytanko:
Z tego co wiem podczas instalacji systemu na dyskach SATA trzeba ładować
drivery dysku, w takim razie czy uda mi się zrzucić obraz partycji na dysk
SATA?

Ogólnie jak się do niego zabrać? Czym podzielić na partycje itp.

Dotychczas byłem konserwatystą: Fdisk, format i instalacja ...

--
Mirosław P.
GG 1119311