Upgr. Biosu w laptopie - pomocy

Autor: Tomasz Banasik <banasikt_at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 05 Mar 2005 - 19:05:04 MET

Witam
mam laptopa GERICOM Supersonic 1000 i mały problem - co jakiś czas się
zawiesza :(
Przywiozłem go z niemiec i nie mam do niego oprogramowania. Podobno problem
może rozwiązać upgr. biosu
I tu potrzebuję porady w laptopie jest bios Phoenix.

1. Czy musze znalesc bios do konkretnego modelu laptopa ?
2. Skąd ewentualnie go wziasc ?
3. Czy program do wgrywania nowej zawartosci biosu jest jakis uniwersalny ?
4. Jakieś porady ?

Niektóre pytania mogą być dość śmieszne, ale nigdy tego nie robiłem.
Wychodzę raczej z założenia że jak coś działa to się tego nie rusza -
niestety czasem trzeba.

Pozdrawiam
TomeK