Ktory komp. wybrac?

Autor: :: Solana :: <solanasun_at_hotmail.NO-SPAM.com>
Data: Sat 05 Mar 2005 - 03:01:32 MET

Dzien Dobry! Mam zamiar kupic komputer dla dzieci, ma sluzyc do Internetu,
pisania i prostych gier. Ktory z nizej wymienionych bylby teoretycznie
lepszy? (Moje pytanie dotyczy glownie kart graficznych.)

AMD 800 Mhz, 384 Mb Ram, Geforce 3 Ti200 128Mb s-video
czy
Pentium III 866mHz, 256mb RAM, dodatkowa karta (oprocz zintegrowanej na
plycie) NVIDIA RIVA TNT 64

Pozostale parametry bez znacznej roznicy.
Oba komputery uzywane, ok 3 letnie.
Komputery sa do kupienia na aukcji - nie moge ich sprawdzic.

Dziekuje i pozdrawiam,
magda