Re: Ktory komp. wybrac?

Autor: Axel <ihatespam_at_nospam.for.me>
Data: Sat 05 Mar 2005 - 03:28:39 MET

Użytkownik ":: Solana ::" <solanasun@hotmail.NO-SPAM.com> napisał w
wiadomości news:d0b39c$m3u$1@news.onet.pl...
> Dzien Dobry! Mam zamiar kupic komputer dla dzieci, ma sluzyc do Internetu,
> pisania i prostych gier. Ktory z nizej wymienionych bylby teoretycznie
> lepszy? (Moje pytanie dotyczy glownie kart graficznych.)
>
> AMD 800 Mhz, 384 Mb Ram, Geforce 3 Ti200 128Mb s-video
> czy
> Pentium III 866mHz, 256mb RAM, dodatkowa karta (oprocz zintegrowanej na
> plycie) NVIDIA RIVA TNT 64
>
> Pozostale parametry bez znacznej roznicy.
> Oba komputery uzywane, ok 3 letnie.
> Komputery sa do kupienia na aukcji - nie moge ich sprawdzic.

Pomiędzy GeForce 3 Ti200 a Riva TNT 64 jest tak kolosalna różnica że nie da
się jej opisać (oczywiście na korzyść GeForce'a). Wspomnę jedynie że GF3 ma
sprzętowy T&L a Riva TNT 64 nie ma. Bez wątpienia należy brać AMD ze względu
na kartę grafiki, bo jeżeli chodzi o procek to osobiście wolał bym PIII866
od AMD 800.