Re: p³yta z SATA do Bartona 2500@3200

Autor: red <red_at_redplanet.com>
Data: Fri 04 Mar 2005 - 15:18:18 MET

Wojweg wrote:
> Nie wiem czemu VIA odradzasz?

nForce jest wydajniejszy, lepsze opcje O/C (blokowanie mnoznika), tamta
plyta ma nVidia APU, obsluguje ram w DUALu, nie nazywa sie VIA.

> Chyba wynika to jeszcze z prehistorii kiedy
> płyty na tych układach rzeczywiście pozostawiały wiele do życzenia. Mam

Oj tak, ta prehistoria to jeszcze nie tak dawno. Ile razy mialem do
czynienia z VIA byly jakies klopoty - a to z dzwiekem, a to z karta
telewizyjna (problemy z przerwaniami i stabilnoscia). Moze jestem
pechowcem, ale dla mnie VIA to mniej wiecej tak jak Samsung, ktory nie
bez powodu nazywany jest przez niektorych szajsungiem.

> Epoxa na KT600 z wbudowanym SATA i bardzo sobie chwalę. A dysk SATA śmiga
> mi na niej że aż miło przy znikomym obciążeniu procesora czego o Nvidii z
> dołączanymi kontolerami nie można powiedzieć.

Dlatego polecam nForce3 lub 4, ktore sa krokiem technologicznym na
przod, a nawet dwoma.

--