Re: p³yta z SATA do Bartona 2500@3200

Autor: Wojweg <wojweg0_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 04 Mar 2005 - 14:20:53 MET

> Chipset nForce2 nie ma wsparcia natywnego. Ktores tam VIA pod Socket A
> maja, ale raczej odradzam :) Skoro juz jestes przy nVidii to zostan.
> To skoro decydujesz sie na wymiane, masz dwie opcje - Socket 754 i tam
> nForce3 250Gb, ale widze, ze idziesz w kierunku 939, w takim razie
> ktorys nForce4 i to najlepiej na plycie DFI, ew. Epox w zaleznosci od
> budzetu :)

Nie wiem czemu VIA odradzasz? Chyba wynika to jeszcze z prehistorii kiedy
p³yty na tych uk³adach rzeczywi¶cie pozostawia³y wiele do ¿yczenia. Mam
Epoxa na KT600 z wbudowanym SATA i bardzo sobie chwalê. A dysk SATA ¶miga
mi na niej ¿e a¿ mi³o przy znikomym obci±¿eniu procesora czego o Nvidii z
do³±czanymi kontolerami nie mo¿na powiedzieæ.