Re: Goracy Barton

Autor: PePe <piotr_at_alpha.net.pl>
Data: Thu 03 Mar 2005 - 22:51:16 MET

Marcin napisał(a):
> Ostatnio zainstalowałem nowy zasilacz bo miałem dość stary (300 W) i był
> głośny. Założyłem 400W, z możliwością chłodzenia wodą. Nawet
> zainstalowałem obieg wody, żeby było ciszej.
(...)
Czekaj, to co wyciąga Ci to ogrzane powietrze z procesora? Bo wygląda na
to, że skoro masz zasilacz z chłodzeniem wodnym, to raczej nie ma wiatraka
wyciągającego. A w takim układzie wiatrak na procesorze tylko miesza
powietrze wokół procesora. Aha, bo juz zapomniałem. Paste pod procesor
dałeś? I napisz jeszcze, na jakim napięciu pracuje Ci procesor.

pozdrawiam
pe.