Re: Goracy Barton

Autor: Marcin <nospam-mziel_at_szczecin.home.pl>
Data: Thu 03 Mar 2005 - 22:32:11 MET

Użytkownik "Calme" napisał w wiadomości
> Użytkownik "PePe" napisał

Dzięki za rady ale scianki obudowy mam na stałe zdjęte, więc wentylacja jest
dobra.
Ostatnio zainstalowałem nowy zasilacz bo miałem dość stary (300 W) i był
głośny. Założyłem 400W, z możliwością chłodzenia wodą. Nawet zainstalowałem
obieg wody, żeby było ciszej.
Na procku wisi wentylator za 75 zł a procek nadal ma 70 st.
O, sorry, 65 po zakręceniu kaloryfera, ale to i tak nienormalne, jak czytam
wasze parametry...

Pozdrawiam,
Marcin