Re: Goracy Barton

Autor: Calme <calme_at_pf.pl>
Data: Wed 02 Mar 2005 - 13:43:27 MET

Użytkownik "PePe" napisał

> (...)

> A jak dobrze masz wentylowaną obudowę? Może zrob eksperyment, wyjmij cały
> sprzęt, połącz to na stoliku i wtedy sprawdz temperature. Będziesz
> wiedział, gdzie leży przyczyna.

Racja ale mimo wszystko wydaje mi sie raczej,ze jak normalnie chodzi u
posiadaczy (np u mnie) kolo 45-47 przy srednich coolerach to jednak te 70 to
jest stanowczo cos nie tak - moze faktycznie za duzo napackane jest pasty -
zakladajac,ze nawet ma obudowe ciasno bez przewiewu zadnego i do tego sporo
nawkladane to jakos malo prawdopodobne aby az skoczylo o prawie 30 stopni
ale moze sie myle raczej bym obstawial albo zle nalozona paste albo cos z
dioda na mobo i wtedy moze ewentualnie do tego sie dokladac zle wentylowana
i zapchana obudowa - napisz wlasnie jak masz wentylowana obudowe co to za
sprzet ile napedow dyskow itp ??

pozdrawiam Calme