Re: Tania kolorowa drukarka laserowa

Autor: Vulcan <genomvul_at_zeus.polsl.gliwice.pl>
Data: Thu 03 Mar 2005 - 17:09:47 MET

Użytkownik "Sebastian Z" <sebaz_79@op.pl> napisał w wiadomości
news:d06og6$5v2$1@news.onet.pl...
> Witam!
> Mam plany w przyszłym tygodniu zakupić najtańszy model laserowej drukarki
> HP-ka: Color Laser Jet 2550L. Cena to 1300zł. Jej rozdzielczość:
600x600dpi.
> Drukarkę w znakomitej większości będę używał do drukowania tekstów (w tym
> kolorowych) jak i niezbyt skomplikowanych wydruków z AutoCADa (także
> kolorowych). Definitywnie żadnych zdjęć.
> W związku z tym mam pytanie czy taka drukarka w pełni spełni moje
> oczekiwania (ze względu na rozdzielczość)? Czy może ktoś jest posiadaczem
> powyższej i może podzielić się wrażeniami?

Uwazaj tylko na eksploatacje. tonery pod CMYK mogą zabić - ceną;]]]
W lasery HP mozna wchodzic w ciemno, a powyzsza sugestia jest bardziej do
twojej kieszeni niz do ciebie, wystrzegaj sie za to laserów firmy
Konica-minolta

> PS. Nadmieniam, że atramentowych już raczej nie biorę pod uwagę.

I dobrze, bo po co

Pozdrowienia, Vulcan
GTO RULEZ!!!

"My rządzimy światem, a nami... manga".