Tania kolorowa drukarka laserowa

Autor: Sebastian Z <sebaz_79_at_op.pl>
Data: Thu 03 Mar 2005 - 11:22:02 MET

Witam!
Mam plany w przyszłym tygodniu zakupić najtańszy model laserowej drukarki
HP-ka: Color Laser Jet 2550L. Cena to 1300zł. Jej rozdzielczość: 600x600dpi.
Drukarkę w znakomitej większości będę używał do drukowania tekstów (w tym
kolorowych) jak i niezbyt skomplikowanych wydruków z AutoCADa (także
kolorowych). Definitywnie żadnych zdjęć.
W związku z tym mam pytanie czy taka drukarka w pełni spełni moje
oczekiwania (ze względu na rozdzielczość)? Czy może ktoś jest posiadaczem
powyższej i może podzielić się wrażeniami?

PS. Nadmieniam, że atramentowych już raczej nie biorę pod uwagę.

--
Seb@