Problem z dyskiem Maxtor

Autor: CMA <cma_at_op.pl>
Data: Thu 03 Mar 2005 - 17:16:22 MET

Witam
Mam problem z dyskiem Maxtor 10 GB model 31024H1.
Podzczas instalacji systemu na ten dysk jest on bardzo powolny instalacja
trwa b długo(WIN XP ok 2,5h). Po zainstalowaniu komputer długo się uruchamia
oraz bardzo powoli pracuje. Natomiast jeżeli dysk nie jest systemowym tylko
jest dyskiem dodatkowym działa poprawnie.
Dysk sprawdzałem na dwóch komputerach: PIII 500 oraz Athlon 2600 i w obu
przypadkach jest ta sama sytuacja.
Może ktoś wie co może być tego przyczyną?
Czy jest to jakieś uszkodzenie fizyczne czy może da sie ta usterkę usunąć
przy pomocy jakiegoś programu?

Pozdrawiam i dziękuję za informacje.