Re: jaką pamięć wybrać?

Autor: Proximus <proximus84_at_SPAMSTOPwp.pl>
Data: Wed 02 Mar 2005 - 22:13:54 MET

Użytkownik loli napisał:

> To nie belkot, tylko moja opina :). A na to zeby nie kupowal w
> komputroniku sklada sie kilka rzeczy:

[...]

> - plomba na komputerze (sa sklepy, ktore nie plombuja)

A oto fragment warunków gwarancji:
"W przypadku zerwania plomb gwarancyjnych obudowy komputera klient
dobrowolnie zrzeka się prawa do skorzystania z bezpłatnego serwisu,
jednak nie traci gwarancji na żaden z podzespołów."
Komputronik wydaje się być przyzwoity. Jednak ja nie kupowałem tam
jeszcze. A wy jaki e-sklep komputerowy polecacie? A jaki tradycyjny w
Szczecinie?

--
Proximus