Re: jaką pamięć wybrać?

Autor: Teo <tee9o_at_interia.pl>
Data: Sun 06 Mar 2005 - 00:08:42 MET

..:MarcinG:.. wrote:
> Proszę Was o pomoc którą pamięć wybrać.

GoodRAM nie polecam - kupiłem 2 szt 512MB 400MHz CL3, jeden moduł był
feralny :/

Pamięci na których możesz polegać mają kości od:
Samsung, Infineon, Nanya

Tych 3 producentów znam, nigdy nie zawiodłem się na nich i dlatego
polecam. Może ktoś dopisze swoich faworytów?

Kingston używa kości tych producentów do swoich pamięci.

Co do sklepów:
Sirius.pl - kiedyś zamówiłem zły model płyty głównej, płaciłem
przelewem. Płytę odesłałem, pieniądze dostałem na konto - wszystko bez
problemów IMO pierwsza klasa.
Komputronik.pl - 3 razy oddawałem sprzęt (różny) na gwarancją. Nie ma
problemów z gwarancją, naprawą, etc... Jednak są problemy z obsługą
klienta (w sklepach) - kiepskich handlowców maja w sklepach (Warszawa).
Fenn.pl - dobry serwis, świetna obsługa - w porównaniu z Komputronikiem,
to "niebo a ziemia". Ceny wyższe niż u konkurencji, ale miło się dopłaca
(mój ulubiony sklep) ;)

Takie są moje doświadczenia ze sklepami.

ps. Co do plomb - komputery składam sam i biorę gwarancję na każdą część
oddzielnie, więc mnie to nie rusza ;p

--
www.tee9o.prv.pl // konfiguracja QoIP dla USR9105/9106
Tlen.pl: tee9o | JID: teo@chrome.pl | MSN: teo@amit.pl