Re: jaką pamięć wybrać?

Autor: loli <loli_pop_at_wp.plwytnij>
Data: Wed 02 Mar 2005 - 10:16:41 MET

> Skoro wygłaszasz taki bełkot to może warto go poprzeć jakimś argumentem???
> Gdyby o Tobie ktoś powiedział, że jesteś głupi to albo byś na niego
> napadł, a w najgorszym razie chciałbyś wiedzieć, co jest powodem takiego
> osądu...

To nie belkot, tylko moja opina :). A na to zeby nie kupowal w
komputroniku sklada sie kilka rzeczy:
- nie jest najtaniej (mozna znalezc rzeczy 5% taniej)
- czesto czytalem na grupie, ze sa problemy z gwaracja (wymiana itd)
- jeden z uzytkownikow zaplacil za dysk nowy, a dostal refubished
- plomba na komputerze (sa sklepy, ktore nie plombuja)