Re: pomoc w doborze, sporawe

Autor: KILu <kilu_at_psxextreme.pl>
Data: Wed 02 Mar 2005 - 19:28:47 MET

lunaak wrote:
> To pewnie nie jest to. W każdym razie są włożone 256 i 512 - może te
> wartości się żrą...

Nie sądzę. Prędzej właśnie wspomniane ustawienia w biosie albo jakieś
uszkodzenie pamięci lub kontrolera. Ściągnij tego memtesta86+ i sprawdź.
Program znajdziesz na google, są też wersje instalujące się na dyskietce,
wystarczy wtedy taką dyskietkę włożyć do stacji i zrestartować komputer.

> Pewnie uszkodziłem dysk twardy, bo restartom towarzyszy dość głośne
> jego rozpędzanie tak jakby uprzednio był zahibernowany.

Dysk możesz sprawdzić oprogramowaniem diagnostyczym ze strony producenta.
Zobacz też, co mówi SMART (zainstaluj HDD Health).

K,