Re: Zaryzykowałem i kupiłem...

Autor: <lev_at_k>
Data: Wed 02 Mar 2005 - 19:27:56 MET

MiW wrote:

> Ale nie wiesz, jaki by to mialo sens ?
> Przeciez i tak jest wtedy na wyjscie (wtyczke) konwersja na analog, a
> potem zas na cyfre. Bez sensu.

Sens by miało - gdyby jak wspomniałem istniała /wbudowana obsługa/
sygnału cyfrowego DVI-D. Coś na kształt przejściówek DVI -> D-Sub
dołączanych do wielu grafik, gdzie sygnał przecież nie jest konwertowany
z cyfrowego na analog na samej przejściówce. Czyli już na wyjściu DVI
przed wejściem na przejściówkę jest on 100% analogowy. Oczywiście
zakładając że te karty to z reguły DVI-I możliwe że ten sygnał to po
prostu standart DVI-A "dopasowany" tylko przez przejściówke mechanicznie
do lini sygnałowych D-Sub (tylko czy te standarty sa ze sobą full-zgodne
pomijając kwestię "wtyczek"?). Inna sprawa czy istnieje cos takiego "w
druga stronę" z D-Sub na DVI na jakichkolwiek kartach - stąd m.in. to
pytanie.

Pozdrawiam