Re: Zestaw nowy dla gracza [długawe]

Autor: tHe mRuWa <mru_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 02 Mar 2005 - 15:15:57 MET

Użytkownik "IrishShogun" <irishshogun@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w
wiadomości news:d04ec6$87c$1@inews.gazeta.pl...

> hmm najwyrazniej jestes i to chyba bardzo - zupelnie nie rozumiem takiego
> podejscia do tematu - chce zlozyc niezla maszyne do grania mam pewien
> fundusz
> na to i co w tym zlego ?? wiem ze da sie zlozyc cos w miare sensownego za
> mniejsze srodki ale ja akurat chce zestaw o takiej konfiguracji wiec nie
> widze
> wogole sensu odpowiadania na moj post skoro cie denerwuje - prosilem o
> pare
> porad przy nim - a twoj post niestety niczego nie wniosl :(

bo ty gonisz za nowosciami a mozna by sensowniej wydac te pieniadze

nie mowiac o tym ze w takich zastosowan jakie wymieniles, znacznie bardziej
sprawdzi sie konsola + elementy "kina domowego" - bedzie lepiej,
a porownywalnie cenowo

przynajmniej ja tak uwazam, bo mnie musialoby niezle pokrecic zeby
na sprzet prawie wylacznie do gier wydac taka kase

ale skoro juz zaczalem to:
- procesor nie bedzie wiekszej roznicy, wez rozsadniejszy cenowo
- MB na socket 939 nie znam sie za bardzo, a nie chce mi sie specjalnie
do specyfikacji zagladac, wiec nie wyraze zdania
- svga tylko i wylacznie gf6800gt moze nawet ultra jak starczy $
- ram lepiej wziac tansze i dolozyc do grafiki, no chyba ze bedziesz krecil
- hdd jak tam sobie chcesz, ale ja bym nie przeplacal za 2x mniej mozna
kupic dysk chyba niewiele gorszy;) zreszta dla mnie tez sie pojemnosc liczy
- karta muzyczna nie wiem, skonczylem sie tym interesowac na etapie
herculesa fortisimo, sam mam soundstorma
- zasilacz jakikolwiek cichy, z wyyyzszej polki
- klawiatura, mysz nigdy nie wybieralem ich pod katem gier
- monitor skoro ma to byc do filmow, gier i to z tak potezna grafa to ja bym
wzial jakiegos duzego crt na diamotronie

--
gg