Re: Zestaw nowy dla gracza [długawe]

Autor: Dentarg <den_at_it64.com>
Data: Wed 02 Mar 2005 - 15:02:57 MET

On Wed, 2 Mar 2005 14:02:19 +0100, LookAss <lookass@vp.pl> wrote:

>ty najwyraźniej nie masz trzeźwego spojrzenia, albo po prostu jestem
>zawistny :-P
>tylko jeden?! sugeruję 8 opteronów
Mało gier wykorzystuje SMP, Twoja porada jest nie na miejscu ...
Co do A64 to bym się zastanawiał jak się sprawdza w grach, w tych w
które gram, nie ma zbytniej róźnicy między Bartonem a A64, ale nie
gram w wiele. W każdym razie systemu 64bit chyba na razie nie ma ...

>drogie to są tyan`y
Też się nie popisaleś poradami. Do gier nie potrzebuje moim zdaniem
wypasionego Tyana. Ja bym wybrał ASUSa bo lubie tą firmę za brak
awarii, ale MSI czy Gigabyte nie jest najgorszy. Pod A64 nie mam
pojęcia jaka płyta jest dobra. Pod Bartona to polecam A7N8X-E Deluxe.
Jak coś z PCI-E to nie wiem :)).

>znowu tylko jedna?! jesteś małostkowy - pójdź wreszcie na całość - np.
>2x 6800 Ultra SLI
Tutaj też skłaniałbym się na SLI, gry mają straszne wymagania.
Everquest 2 nie działa zbyt płynnie na pojedynczym GF6800 Ultra.

>trochę mało - lepiej 2 x 1024
Tu też masz racje, dla nowych gier 1024 to standard (doom3,
everquest2). Jakbym miał kasę to na pewno inwestowałbym w 2 GB.

>nie lepiej 4 w raida 3?
>już mi się odechciało, może kiedyś jeszcze dokończę
Do gier bym akurat Raptorów nie wybrał, bo są za głośne. Wolałbym
większy dysk i bardziej cichy, ale autor wątku nie chce dużego HDD.
Wziąłbym jakieś ciche dyski 7200 SATA i zrobił raid (jak rozumiem
chodzi o mirror dla bezpieczeństwa danych?).

pzdr,
Dentarg

--
Moje CV online - http://dentarg.it64.com