Re:autoexec i trojany?

Autor: <imorh_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 02 Mar 2005 - 15:14:06 MET
('binary' kodowanie nie jest obsługiwane)

ten problem z autoexec'iem pojawil sie po czesciowo nieudanych probach
podlaczenia drugiego dysku - dwa dzialaja razem sprawnie, nowy sam tez
dziala dobrze ale jest troche gorzej z dyskiem pierwszym (tym starszym) -
przy wlaczeniu zanim  zaladuje sie system, czesto sie restartuje (pojawia
sie wtedy na krotka chwile taka niebieska plansza) i musze uruchamiac trybem
awaryjnym. potem juz tak nie wariuje az do ponownego wlaczenia - chociaz
czasem potrafi zrobic niespodzianke i sie nie zrestartowac.

jesli to jednak wina trojanow to jak ja mam je namierzyc? wczoraj skanowalam
system nortonem (ktory nie moze mi zreszta usunac adware.gator - moze ktos
mi cos poradzi?) i ad-awarem i nic takiego nie odnalazlam...

pozdrawiam marta