Re: Dylematy przy zestawie [dlugie]

Autor: Brodi <madmax81_at_spam_no_interia.pl>
Data: Tue 01 Mar 2005 - 13:27:10 MET

> AMD SEMPRON 2300+ BOX
> EPOX 8RDA3+PRO
> DDR 256/400 x 2
> DVD-+R/RW ND-3520A NEC
> 128MB RADEON 9700PRO
> 120 GB SAMSUNG/7200 S-ATA
> 17" LCD LG 1715S
> +
> FDD obudowa listwa klawisze i mycha / głośniki za jakiś czas
Jak na mój łeb to autocad wymaga dobrego procka i ramu, grafa wystarczy byle
R9200. Procek to minumum S2500 albo barton, ram 512 powinno styknąć. grafe
sobie daruj , kup R9200. R9700 to ten sempron nie uciągnie za cholere.

DVDRW do autocada ? ściemniacz :-)) Ale biorąc pod uwagę cene to się opłaca
na przyszłosć :))
Dysk 80 GB w zupełności wystarczy, ja polecam WD.
Ale biorąc pod uwage różnice ceny to można się skusić na 120 GB.

No i kup porządny zasilacz jak komp ma pracować 8-12 h /dobe.