Dylematy przy zestawie [dlugie]

Autor: Calme <calme_at_pf.pl>
Data: Tue 01 Mar 2005 - 12:39:24 MET

Witam
Powracajac do poprzedniego pytania tak teraz sobie zaczalem kombinowac przy
tym zestawie dla brejdaka moze na poczatek powtorze co to mialo byc w 1
zalozeniu i do czego, a wiec:

"Witka mam złożyć brejdakowi zestaw do 3000 z LCD 17" - głównie Autocad
trochę net filmy czasem gry- wymóg jak wspomniałem cena i lcd stety albo
niestety :)
Co powiecie o takiej konfiguracji ?? (Cena tu minimalnie przekracza te 3000
wg cennika pewnego sklepu)
 AMD SEMPRON 2300+ BOX
 EPOX 8RDA3+PRO
 DDR 256/400 x 2
 DVD-+R/RW ND-3520A NEC
 128MB RADEON 9700PRO
 120 GB SAMSUNG/7200 S-ATA
 17" LCD LG 1715S
+
FDD obudowa listwa klawisze i mycha / głośniki za jakiś czas

teraz znowu podkombinowalem, ze w zasadzie nie potrzeju jakiegos mobo z
wysokiej polki do podkrecania wiec moze by tak mu wziasc Asrocka z szybszym
prockiem zamiast tego 2300 np 2800 z Asrockiem - jak myslicie czy takie
rozwiazanie bedzie sensowne w kwestii przyrosty wydajnosci czy jednak
pozostac przy tych sprawdzonych plytach i nizszym procesorze ??
z drugiej strony bierze mnie ochota na wziecie mu AMD ATHLON 64 2800+ BOX
(s.754) i do tego mobo MSI albo EPOXA (sa do 300 zl modele ( MSI K8N NEO FSR
/ EPOX 8KDA3I )- ewentualnie wtedy trzeba byloby albo dolozyc te 200 - 300
zl albo ewentualnie zjechac z grafiki na 9600pro(no ale to juz tylko 4
potoki w porownaniu do 9700pro:)- chyba, ze obnizyc np nagrywarke na Liteona
i dysk na 80GB ?>
Bardzo bym prosil o jakas w miare rozbudowana odpowiedz i porade bo kwestia
dosc pilna mamy kupowac sprzecik dla niego juz w tym tygodniu

Pozdrawiam
Calme