Odp: Jaki PenDrive?

Autor: shreek <pulikow-takdlajaj_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 01 Mar 2005 - 11:38:24 MET

Użytkownik Jacek Kauch <jacekkauch.w@o2.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:d01fsq$l5m$1@sunflower.man.poznan.pl...
> Popatrz na typowe prędkości zapis/odczyt są takie z 7/11 MB i takie z
14/24
> MB, niektóre oferują możliwość zablokowania części przestrzeni dla tzw.
> strefy prywatnej chronionej hasłem i sprzętowym kodowaniem, ma soft do
> ustawiania jako urzadzenie startujące (jak hd, dyskietka czy cd).
> Ja wybrałem Kingston DataTraveler Elite 512 MB, 184 zł netto.
> hmm... ale ma zatyczkę to pewnie dyskwalifikacja... ;-)

No właśnie ttrudno się w tym połapać.
Np różnica międzu Kingston Traveler a Traveler II ??
Elite jak na mój gust ciut za drogi ...

Może inne firmy mają tańsze ale o podobnej funkcjonalności?

Z tą zatyczką to bez przesady :-)
Widziałem lexar i A-data w takich gumowych obudowach (wyglądają na trudne do
uszkodzenia, pretec - zamykany przez obrót takiej klapki (ale ten znów jest
baardzo mały) no i trudno oszacować ich możliwości.
Niektóre mają szyfrowanie sprzętowe inne programowe.

Jeśli do PenDrive'a jest dołączany kod to znaczy, że ma kodowanie sprzętowe?

P.M.
GG 1119311