Re: Goracy Barton

Autor: Calme <calme_at_pf.pl>
Data: Tue 01 Mar 2005 - 10:22:42 MET

Użytkownik "Marcin"napisał w wiadomości

> Zmieniałem już ze 3 rodzaje wiatraków. Teraz mam taki za 75 zł i dalej to
> samo. Pastą też smaruję za każdym razem. Próbowałem 2 rodzaje past:
> srebrną i białą. Nic to nie daje...
> A może to płyta główna? Tylko że systemy działają bez zarzutu.
> Już nie mam pojęcia co robić :(

sprawdz na poczatek pod biosem !! ile na starcie ma zimny po wlaczeniu i np
po pol godziny
jezeli mimo dobrego wiatraka i smarowania masz 70 nadal to wydaje mi sie, ze
to moze byc problem z czujnikiem na plycie - a jak reka kolo procka
przesuwasz to faktycznie czuje sie, ze to jest az 70 stopni tak mniej wiecej
???