Re: Goracy Barton

Autor: Marcin <mziel_at_szczecin.home.pl>
Data: Wed 02 Mar 2005 - 08:43:10 MET

Użytkownik "Calme" napisał w wiadomości

> sprawdz na poczatek pod biosem !! ile na starcie ma zimny po wlaczeniu i
> np po pol godziny
> jezeli mimo dobrego wiatraka i smarowania masz 70 nadal to wydaje mi sie,
> ze to moze byc problem z czujnikiem na plycie - a jak reka kolo procka
> przesuwasz to faktycznie czuje sie, ze to jest az 70 stopni tak mniej
> wiecej ???

Nietety tak. To jest autentyczna temperatrura procka. Po włączeniu kompa i
wskoczeniu od razu do BIOSu temp wynosi jakieś 30 st i rośnie do 65. Jak
wejdę do Windows i trochę dysk pomieli skacze do ponad 70.
Zrobiłem jedną rzecz, która mi obniżyła temp. o 5 st. - zakręciłem kaloryfer
koło komputera :) ale to wszystko co mogłem zrobić.
Powinienem chyba sprawdzić procek na innej płycie. Może kupię coś taniego,
tylko szkoda kasy dla takiej próby.

Marcin