Re: Goracy Barton

Autor: Marcin <mziel_at_szczecin.home.pl>
Data: Tue 01 Mar 2005 - 10:16:11 MET

> Użytkownik "Marcin" napisał
>
> Podczas normalnej pracy to maksymalnie około 46-47 na Coolermaster Aero
> 7 lite (dane z BIOSU)
> Skąd odczytujesz temp proca z biosu z asus probe czy z mb np ?

Zainstalowalem taki programik jak Hardware Monitor. Co prawda jest on
uniwersalny i pokazuje jakieś 3 temperatury (CPU1, CPU2 i CPU3) ale wskaźnik
dla CPU1 pokrywa się z odczytami w BIOSie.

> IMHO nie, moze masz zle zalozony wiatrak albo nie przesmarowany pasta ??

Zmieniałem już ze 3 rodzaje wiatraków. Teraz mam taki za 75 zł i dalej to
samo. Pastą też smaruję za każdym razem. Próbowałem 2 rodzaje past: srebrną
i białą. Nic to nie daje...
A może to płyta główna? Tylko że systemy działają bez zarzutu.
Już nie mam pojęcia co robić :(

Marcin