Samoczynne restartowanie się kompa - help!

Autor: <kkle_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 01 Mar 2005 - 10:09:44 MET

Witam,

mam taki oto problem z pecetem: kiedy np. gram, piszę cos, oglądam film, komp
nagle sam mi się restartuje (jakbym poprostu uruchomił go ponownie). Nigdzie
przy tym nie mogę znaleść błędu. Napiszcie gdzie szukać problemu - w złej
konfiguracji sprzętu lub jego uszkodzeniu, w sterownikach, w samym systemie, w
niezgodności jakiegoś oprogramowania,a może to jakiś wirus???
Podaję konfigurację jaką posiadam:
Athlon 64 3000+ s. 939
Płyta: Gigabyte GA-K8Nf-9
Grafika: MSI 6600GT PCI-E
HDD: Seagate Barakuda VII 80GB Serial ATA 150
RAM: 2 x 512 MB 400 Mhz Kingstone
Nagrywarka DVD: NEC 3520A
Odtwarzacz DVD: LG

Z oprogramowania: