Re: Gdzie szukać problemu ? - klawiatura, skróty klawiszowe

Autor: Pawel S <pawcioos_at_NOSPAMgazeta.pl>
Data: Mon 28 Feb 2005 - 23:31:08 MET

Prezes napisał(a):

> ja posiadam http://sklep.komputronik.pl/pelny.php?id=1897 i mimo że resztę
> kompa mam czarną a klawiatura ta nie pasuje już do reszty, żal mi ją
> zmieniać bo wiem jakie są nowe, duzy enter to podstawa, ponadto podstawka
> pod dłonie strasznie pomaga, fajna sprawa z pięcioma klawiszami
> programowalnymi - wstawiasz tam co chcesz, w miarę czasu będziesz pisał
> coraz lepiej więc duży backspace nie będzie Ci często potrzebny:) Ta
> klawiatura nie należy do nowych modeli, więc zapewniam, że nie jest to
> ekonomiczna konstrukcja w stylu "byle działało"

Podstawka jest b.dobra, przy normalnym skoku klawiszy. W poprzedniej
klawiaturze to miałem, super sprawa! Przy obecnej klawiaturze, gdzie są
nisko położone klawisze ta podstawka jest zbędna. Ja pisze dosyć sporo
na klawiaturze i to bezwzrokowo. Do guzika backspace sie przyzwyczaiłem,
tylko klawisz "\" mógłby być tam obok shift-u, bo dużo z klawisza "|"
korzystam (linux konsola).

Wogóle to myśle że nie ma profesjonalnych klawiatur dla programistów czy
dla pisaczy. Wszystkie są typowo dla newbie na M$towe, gdzie mało sie
korzysta :/

Napisze z ciekawości do producenta, ciekawe co powie o tym problemie.
(wiem, dużo nie ma co cudować, ale sprawdzimy)

Pozdrawiam Paweł S.