Re: Gdzie szukać problemu ? - klawiatura, skróty klawiszowe

Autor: Prezes <emcom_at_post.pl>
Data: Mon 28 Feb 2005 - 23:41:08 MET

Użytkownik "Pawel S" <pawcioos@NOSPAMgazeta.pl> napisał w wiadomości
news:d005vp$rng$1@inews.gazeta.pl...

> Podstawka jest b.dobra, przy normalnym skoku klawiszy. W poprzedniej
> klawiaturze to miałem, super sprawa! Przy obecnej klawiaturze, gdzie są
> nisko położone klawisze ta podstawka jest zbędna. Ja pisze dosyć sporo
> na klawiaturze i to bezwzrokowo. Do guzika backspace sie przyzwyczaiłem,
> tylko klawisz "\" mógłby być tam obok shift-u, bo dużo z klawisza "|"
> korzystam (linux konsola).
>
> Wogóle to myśle że nie ma profesjonalnych klawiatur dla programistów czy
> dla pisaczy. Wszystkie są typowo dla newbie na M$towe, gdzie mało sie
> korzysta :/

> [...]

Z inej beczki tak się zastanawiam czy dobrze zrobiłeś kupując klawiaturę z
niskimi klawiszami, aby dobrze pisać, palec musi czuć co naciska, podobnie
jest u muzyków, najlepiej się gra na tradycyjnym fortepianie, klawisz chodzi
lekko, choć jest duży i ciężki, gra na lekkich i miękkich keybordach
elektrycznych to tylko cofanie się w umiejętnościach, wiem to z autopsji.

pozdro,
  Prezes
     gg: 5381779