Re: Gdzie szukać problemu ? - klawiatura, skróty klawiszowe

Autor: Prezes <emcom_at_post.pl>
Data: Mon 28 Feb 2005 - 23:11:37 MET

Użytkownik "Pawel S" <pawcioos@NOSPAMgazeta.pl> napisał w wiadomości
news:d004bk$kdo$1@inews.gazeta.pl...

> No cóż... starałem sie nie kupować najtańszego.. ale widać pomyliłem sie
> :/ Czy klawiatury na USB są już lepsze pod tym względem ? Mam myszke na
> USB i zdarza mi sie że straci połączenie i pomaga wyciągnięcie i
> włożenie wtyczki.
>
> Bo w sumie to mam problem - trudno kupić klawiature z dużym Enterem,
> znak "\" obok shiftu, dużym backspacem, niskim skokiem klawiszy i żeby
> była cichutka :( Do tej pory takiej nie znalazłem, kupiłem z dużym
> Enterem ale ma mały klawisz backspace i znak "\" jest obok backspace -
> do tego jakoś sie przyzwyczaiłem już.

ja posiadam http://sklep.komputronik.pl/pelny.php?id=1897 i mimo że resztę
kompa mam czarną a klawiatura ta nie pasuje już do reszty, żal mi ją
zmieniać bo wiem jakie są nowe, duzy enter to podstawa, ponadto podstawka
pod dłonie strasznie pomaga, fajna sprawa z pięcioma klawiszami
programowalnymi - wstawiasz tam co chcesz, w miarę czasu będziesz pisał
coraz lepiej więc duży backspace nie będzie Ci często potrzebny:) Ta
klawiatura nie należy do nowych modeli, więc zapewniam, że nie jest to
ekonomiczna konstrukcja w stylu "byle działało"

pozdro
Prezes