Re: Gdzie szukać problemu ? - klawiatura, skróty klawiszowe

Autor: Pawel S <pawcioos_at_NOSPAMgazeta.pl>
Data: Mon 28 Feb 2005 - 23:03:10 MET

Prezes napisał(a):

> ogólnie to nowe klawiatury są bardzo kiepskie, szczególnie te najtańsze, wg
> mnie mają uproszczoną transmisje danych do kompa i różne kombinacje klawiszy
> nie są ich zaletą, lepiej kupić jakąs średnią klawiaturę markową, problem
> mija, ew możesz potestować w biosie z częstotliwością, ale wątpie aby to
> pomogło

No cóż... starałem sie nie kupować najtańszego.. ale widać pomyliłem sie
:/ Czy klawiatury na USB są już lepsze pod tym względem ? Mam myszke na
USB i zdarza mi sie że straci połączenie i pomaga wyciągnięcie i
włożenie wtyczki.

Bo w sumie to mam problem - trudno kupić klawiature z dużym Enterem,
znak "\" obok shiftu, dużym backspacem, niskim skokiem klawiszy i żeby
była cichutka :( Do tej pory takiej nie znalazłem, kupiłem z dużym
Enterem ale ma mały klawisz backspace i znak "\" jest obok backspace -
do tego jakoś sie przyzwyczaiłem już.

Pozdrawiam Paweł S.