Pytanie dotyczace wykorzystania kart muzycznych !

Autor: .::. <aqqu_at_qwerty.com>
Data: Mon 28 Feb 2005 - 23:01:30 MET

Witam !
Jest pytanie : mam 2 karty muzyczne - jedna to Live 5.1 a druga zintegrowana
z płytą (w tej chwili wyłączona).
Ale zrodził się pomysł - by podłaczyc PC do TV który stoi w innym pokoju.
I teraz tak - o ile podłaczenie wizji jest w miarę bezporoblemowe
(tj.podłaczę do Tv na stałe i cześć), to podłaczenie fonii nie jest juz
takie oczywiste.
W tej chwili główne wyjscie Live mam podłaczone do wiezy która stoi w tym
samym pokoju co PC.
Zamierzenie jest takie by były te wyjścia podłaczone do wiezy w pokoju z TV.

Moze da sie to jakos zalatwic konfigurujac moj sprzet odpowiednio (lub soft)
bym nie musiał sie borykac w przepinanie kabli co chwila, gdy zachce mi sie
obejrzec film.

Pzdrw

.:<Kasjopejczyk>:.
Athlon 2200, 512 MB Kingston, Asus A7N8X-X (NForce2-400),nagrywara dvd
SONY,Live 5.1