Re: GeForce 6600 - warto? (a jesli tak, to który)?

Autor: ShadowFiend <greatwebmaster_at_NOSPAM.o2.pl>
Data: Mon 28 Feb 2005 - 13:04:16 MET

> [AGP] Karta GeForce 6600 3Dlink 128MB - 530 zł
> [AGP] Karta GeForce 6600 Sparkle 128MB - 535 zł.
Napiszę Ci coś ciekawego - ja mam 6600GT Sparkle na AGP - i taki jest napis na
wentylu ale na pudełku jest napis 3Dlink :-)
Ogólnie rzecz biorąc to nie za bardzo polecam - u mnie bywają czasami problemy z
przejściem z trybu 3D do 2D (tzn. nie wyłącza się wiatrak, a w trybie 3D to on
wyje jak szalony) - brak monitoringu temperatury - a poodblokowywałem wszystkie
inne zakładki w sterownikach... ogólnie rzecz biorąc to są karty najtańsze z tej
grupy i lepiej dorzucić troszkę na gigabyte lub inne świństwo np. tylko z
pasywnym chłodzeniem (przy czym 2 sprawy - po pierwsze - uważam, że sensu nie ma
kupować 6600 bez GT - spora różnica pracy i po drugie - zaznaczam, że te karty
pod względem sprawnościowym się nie różnią od bardziej renomowanych - w trybie
2D jest piękny spokój, a wykrycie optymalnych wartości u mnie skutkuje
taktowaniem 560 / 1050 (czyli +60/150) - pewnie mozna samemu podkręcić więcej,
ale nie odczuwam na razie takowej potrzeby :) )

pzdr