Re: GeForce 6600 - warto? (a jesli tak, to który)?

Autor: latet <latet_at_latel.pl>
Data: Mon 28 Feb 2005 - 13:13:06 MET

> Ogólnie rzecz biorąc to nie za bardzo polecam

Ehhm... wiedzialem, ze lekko nie będzie. Podejrzanie tanie są ;-/

- u mnie bywają czasami problemy z
> przejściem z trybu 3D do 2D (tzn. nie wyłącza się wiatrak, a w trybie 3D
> to on wyje jak szalony)

Rozumiem, że w trybie 2D też sie kręci, ale powoli i cicho?

> - brak monitoringu temperatury - a poodblokowywałem wszystkie inne
> zakładki w sterownikach...

Czy to bardzo wazne? Nie mialem tego w dotychczasowych
Radeonach i zyję :-) a nawet gram sobie spokojnie na R9200
bez wiatraka i mam gdzieś temp. :-P

> ogólnie rzecz biorąc to są karty najtańsze z tej grupy

No, tak, ale nie jest to zdecydowania najtańsza grupa.
Ale rozumiem niebezpieczenstwo - dobry chipset,
ale marne, tanie wykonanie calosci = problemy.

> i lepiej dorzucić troszkę na gigabyte lub inne świństwo np. tylko z
> pasywnym chłodzeniem (przy czym 2 sprawy - po pierwsze - uważam, że sensu
> nie ma kupować 6600 bez GT - spora różnica pracy

No tak, ale...
[AGP] Karta GeForce 6800GT Gigabyte 256MB TV/DVI GV-N68t256DH
- kosztuje 1600 zł!
Co dokladnie zmienia to "GT"?

> pod względem sprawnościowym się nie różnią od bardziej renomowanych - w
> trybie 2D jest piękny spokój

Tryb 2D jest dla mnie szalenie wazny. W koncu tryb 3D to tylko
godzinka rozrywki dziennie, a resztę czasu to inne zadania,
w tym edycja zdjęć.

, a wykrycie optymalnych wartości u mnie skutkuje
> taktowaniem 560 / 1050 (cz yli +60/150)

To mi nic nie mówi :-)

Naprawdę wolałbym nie przekraczać 600 zł.
Może więc coś wolniejszego w tej cenie, za to lepszy producent,
lepsze wykonanie?

Dzieki,

latet