GeForce 6600 - warto? (a jesli tak, to który)?

Autor: latet <latet_at_latel.pl>
Data: Mon 28 Feb 2005 - 12:48:08 MET

Witam,

Jako osoba przywiązana od lat do Radeonów
nieco nieufnie spoglądałem w stronę GeForce'ów,
ale zaczynam mieć wrażenie (poprawcie mnie, jesli myle),
że obecnie karty o najsensowaniejszym stosunku
wydajnosc/cena to karty z serii GeForce 6600.

Chyba sobie będe chcial kupić taką, bo zakochałem
sie w symulatorze lotów (FS 2004) a mam tylko
Radeona 9200 i nieco kiepsko mi się lata.

Tu mam taki cennik:
http://www.apollo.pl/?menu=store&grp=21
i widze dwie pozycje:

 [AGP] Karta GeForce 6600 3Dlink 128MB - 530 zł
 [AGP] Karta GeForce 6600 Sparkle 128MB - 535 zł.

Czy te karty są OK? Który producent lepszy?
Czy te karty bardzo hałasują wiatraczkiem?
Czy ich wiatraczki są w miarę niezawodne?

Jakich ew. innych problemów mogę sie spodziewać?
(np. mialem już kilka tanich bezwiatraczkowych Radeonów,
które piszczały głośno!)

A moze polecicie mi coś innego, w cenie ponizej 600 zł?
P.S. - ważne, aby karta nie wymagała za moznego procka,
bo mam tylko P-IV 1.8 GHz. Za to mam 1 GB RAM-u :-]

Dzieki!

latet